28 Ağustos 2013 Çarşamba

Serdar Ortaç, Chloe Loughnan’la nişanladı

serdar-ortac-ve-chloe-loughnan1Güzel ilimiz Muğla’nın Bodrum ilçesindeki Clup Dedikodulu’da sahne alan Türk Pop Müziği’nin sevilen isimlerinden Serdar Ortaç, sahnede Chloe Loughnan’la nişanlandığını açıkladı.
“BEN DE SONUNDA NİŞANLANDIM”
Nişanlısı Chloe Loughnan’ın en çok sevdiği şarkı olan “İşim olmaz’la başlayan Ortaç’a dansçılar da eşlik etti. Şarkıları arasında kendini dinleyenlerle sohbet de eden Ortaç, “Aranızda kaç kişi evli?” diye sordu. Konuşmasına “İyi yaptınız. Beni de kendinize benzettiniz. Ben de sonunda nişanlandım. Chloe, annesi ve halası da burada.” Beni dinliyorlar diye devam eden Ortaç, en popüler şarkılarını söyledi. Serdar Ortaç, konserinin sonunda uzun süre alkışlandı.

kaynak:habergazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder